جغرافیا و برنامه ریزی شهری

جغرافیا و برنامه ریزی شهری

جغرافیا و برنامه ریزی شهری

سعی داریم در این وبلاگ علاوه بر به اشتراک گذاشتن مقالات و کتابهای جغرافیایی بخوص در زمینه برنامه ریزی شهری،در مورد کنکور ارشد و دکتری جغرافیا در حد توان به دوستان کمک کنیم و همچنین از کمکهای دوستان استفاده کنیم. استفاده از مطالب و فایلهای وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع می باشد. با تشکر

طبقه بندی موضوعی

سلام دوستان کنکوری

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۶ ب.ظ

سلام دوستان کنکوری

در صورت تمایل اعلام بفرمایید تا به امروز چه کتابایی خوندین؟ بعد از این برنامه تان تا روز کنکور چیست؟ و...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۱
رضا کانونی

نظرات (۵)

سلام.دفترچه دانشگاه ازاد کی میاد؟میدونید شهریه ش چنده؟به نظرتون می ارزه ؟البته بعدشم تا دکتری ادامه بدی...حدودی باید چن درصد بزنی که قبول شی؟مرسی.
وا چرا جواب نمیدید؟
پاسخ:
با سلام
جواب داده بودم ولی مثل اینکه تایید نکرده بودم شرمنده.
راستش دقیق نمیدونم دفترچه دانشگاه آزاد کی میاد ولی تو اینترنت سرچ کنید پیدا میکنید. شهریش در حد یک و یک و نیم میلیون در هر ترم هستش. اگر قصد دارید و میتونید و انشالله برنامه دارید که رزومه ی خودتون رو تقویت کنید ایرادی نداره دانشگاه ازاد بخونید ولی اینکه احتمال بدید زیاد نمیتونید رزومه تون رو تقویت کنید و دکتری رو هم برید دانشگاه آزاد علاوه بر اینکه پول زیادی خرج میکنید شاید اون رضایت لازم و خاطر رو نتونید کسب کنید. بازم با افراد دیگه ای به خصوص خود دانشجویان دانشگاه آزاد مشورت کنید. موفق باشید
,واقعا ببخشید از سوالای زیادم.ممنون میشم اگه جواب بدید.اصن من اینترنت گردیم لق میزنه والا... لیست دانشگاهای ازادی که رشته جغرافیا شهری رو دارن از کجا گیر بیارم؟رفتم رو سایت دانشگاه ازاد.چیزی نبود راجع به ثبت نامش فعلا.
پاسخ:

با سلام 

با شماره تلفن زیر تماس بگیرید بهتون در مورد دانشگاه آزاد پاسخ خواهند داد

این هم سایتشون هستش

http://www.ssmt.ir/

موفق باشید

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده تخصصی تلفنی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071611 تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


سلام اگه از الان شروع کنم میتونم نتیجه بگیرم؟؟چطور بخونم ک نتیجه بگیرم؟؟البته سال قبلم خوندم و بنا ب دلایلی امتحان رو خراب کردم.
پاسخ:
با سلام
اگه منظورتون برای کنکور دکتری هستش که تو زمان کمی که مونده رو کتابهای اصلی تمرکز کنید  انشالله که نتیجه میگیرید البته امسال هم خوب یکم وضعیت مبهمه
اما اگه در مورد ارشد میگین بله اگه بخونین با توجه به زمان زیادی که مونده قطعا موفق میشید. 
سلام آقای کانونی
اگه واستون زحمتی نداره سوالات کنکور دکتری چند سال اخیر مجموعه علوم جغرافیایی رو با پاسخنامه توی وبلاگتون بذارید. البته من خودم فقط تونستم پاسخنامه 94 و 93 رو پیدا کنم بقیه ش پیدا نکردم. گفتم شاید شما دسترسی داشته باشید.
ممنون
پاسخ:
با سلام
کلا سازمان سنجش کلید سوالات کنکورهای دکتری 91 -92 رو نداده به خاطر همینه که هیچ جا پاسخ اینا نیست. موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی